piątek, 31 października 2014

lumpeksowego swetra || ootd

Witajcie
Przybywam tu z nowym postem dość szybko, bo i tak już stracił on ważność. 
Zdjęcia, które dziś pokażę, były robione już kilka tygodni temu, gdy jeszcze pięknie świeciło słońce, a mrozy były baaaardzo odległe...
W roli głównej mój nowy sweter, który kupiłam przypadkiem- szłam załatwić pewną sprawę, zobaczyłam lumpeks, weszłam, przymierzyłam i jest. Planowałam właśnie kupić taki grubszy, w jasnym odcieniu. Co prawda, cena jak na second-hand była wysoka, ale i tak dużo mniejsza niż w sieciówkach, a stan prawie idealny :). Mój kompan zimnych dni, jest luźny i można go zakładać na wiele sposobów. Wczoraj towarzyszył mi nawet w drodze na i z imprezy. :)







Butami zanudzam, ale chodzę w nich prawie całą jesień, wygodne i do wszystkiego pasują. Spodenki natomiast miałam na sobie na 18stce koleżanki, a tutaj założyłam je bez specjalnej okazji. 
Na koniec jeszcze jedno zdjęcie, które zrobiłam wczoraj na szybko. Sweter w innej odsłonie, z legginsami i koszulą, którą też już mogliście zobaczyć. Tak się teraz ubieram- tysiąc warstw, czapka, szalik- jak Eskimos. :P


To był aktywny tydzień w moim wykonaniu, codziennie coś się działo. Ale teraz,
przed tym weekendem życzę Wam zatrzymania się, skupienia i refleksji, ale tej optymistycznej. :)
Za zdjęcia dziękuję Aleksandrze. <3

20 komentarzy:

  1. urzekły mnie rajstopki, ale sweter też fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co nie zmienia faktu, że wyglądasz naprawdę świetnie i dobierając kurteczkę spokojnie można wyjść na aktualną pogodę, buziak ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne te nogi no.
    M

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetnie wyglądasz *,*

    OdpowiedzUsuń
  5. wow cudowny ten sweterek <3 widzialam podobny w H&M :) super!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba! Zapraszam na konkurs z promowaniem blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łaaał, świetnie wyglądasz w tych spodenkach i rajstopach - jakie nogi :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    + a u mnie: duuużo KRATY, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. mam takie rajstopy :) świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten sweterek :) I rajstopy są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę, choruję na biały sweter i nigdy nie mogę znaleźć odpowiedniego, a ten jeszcze z SH :)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog ! ♥
    Jestem u CIebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni ♥
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie wyglądasz! a sweterki są teraz bardzo modne!

    OdpowiedzUsuń
  13. super ;) ładne rajstopy fajnie wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam ostatnio podobny sweterek w jednej z sieciówek :) ! http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. That's really a nice outfit!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze zdjęcie mega. :) Uwielbiam takie rajstopy, totalnie mój styl. ♡

    OdpowiedzUsuń